A A A K K K
людям з порушенням зору


Центр професійного розвитку педагогічних працівників

Балаклійської міської ради Харківської області

Дошкільна освіта

ЯК ПРАЦЮВАТИМУТЬ ЗАКЛАДИ ОСВІТИ З 20 ВЕРЕСНЯ – РІШЕННЯ УРЯДУ 

На Урядовому порталі оприлюднено зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. №1236 і від 29 червня 2021 р. №677, що встановлюють нові карантинні обмеження для запобігання поширенню коронавірусної хвороби COVID-19. Відповідні зміни набувають чинності з 20 вересня 2021 року. 

У разі запровадження «жовтого» рівня епідемічної небезпеки відвідування закладів освіти здобувачами освіти буде дозволено за наявності не менше ніж у 80% працівників закладу освіти документа, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації, чи міжнародного, внутрішнього або іноземного сертифіката. 

У разі запровадження «червоного» рівня епідемічної небезпеки відвідування закладів освіти здобувачами освіти буде дозволено, якщо 100% працівників закладу освіти матимуть документ, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації, чи міжнародний, внутрішній або іноземний сертифікат. 

Більш детальна інформація – на сайті МОН за покликанням

 

ВЕБІНАР «МІЖНАРОДНА МЕТОДИКА ECERS-3:
ДОСВІД ШВЕЦІЇ У ВИКОРИСТАННІ МЕТОДИКИ»
У СФЕРІ ДОШКІЛЛЯ
 

14 вересня 2021 року відбувся онлайн-вебінар із серії «Якісна дошкільна освіта в Україні» на тему «Міжнародна методика ECERS-3: досвід Швеції у використанні методики» за участі начальника відділу дошкільної і початкової освіти ДУ «Український інститут розвитку освіти» Ольги Косенчук, професорок Університету Гетеборга Соні Шерідан та Пії Вільямс. 

Під час заходу були висвітлені наступні ключові питання. 

  1. Які показники якості дошкільного освітнього середовища?

  2. Що відрізняє якісне та неякісне дошкільне освітнє середовище?

  3. Відправні точки для підвищення якості освітнього середовища.

Учасники мали нагоду поставити в чаті запитання спікерам і почути кваліфіковану відповідь на них. 

Запис вебінара можна переглянути на Facebook-сторінках Міністерство освіти і науки України, Український інститут розвитку освіти, Всеукраїнський фонд «Крок за кроком».

 

ПІЛОТНИЙ ЕТАП МОНІТОРИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДИКИ ECERS-3 НА КИЇВЩИНІ
 

У період з 7 до 9 вересня на базі закладів дошкільної освіти №№ 196 та 755 м. Києва проведено пілотний етап моніторингового дослідження оцінювання якості освітнього процесу в дитсадках із застосуванням методики ECERS-3. Дослідження проводилося зусиллями Українського інституту розвитку освіти за підтримки ЮНІСЕФ в Україні, у партнерстві з Командою підтримки реформи (Reform Support Team) Міністерства освіти і науки України та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком». Докладніше про це можна дізнатися на сайті УІРО за покликанням.

 

САМООЦІНЮВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
 

15 вересня 2021 року Державна служба якості освіти України в партнерстві з Цифровим видавництвом МЦФЕР організували вебінар на тему «Як провести самооцінювання освітнього середовища закладу дошкільної освіти». 

Експерти визначили три основні вимоги, які слід застосовувати закладу дошкільної освіти під час процедури самооцінювання:

  • створення безпечних, доступних умов розвитку, виховання, навчання дітей і праці;

  • відсутність будь-яких форм насильства та дискримінації;

  • формування інклюзивного, безпечного, розвивального та мотивуючого освітнього простору.

Відеозапис вебінара можна подивитися на YouTube-каналі Державної служби якості освіти України за покликанням

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування