A A A K K K
людям з порушенням зору


Центр професійного розвитку педагогічних працівників

Балаклійської міської ради Харківської області

Схвалено нову редакцію Базового компоненту дошкільної освіти

Дата: 26.01.2021 15:28
Кількість переглядів: 147

 

Фото без опису21 грудня 2020 року колегією Міністерства освіти і науки України було схвалено оновлений Базовий компонент дошкільної освіти. Документ закладає підґрунтя для продовження реформування дошкільної освіти в Україні, а також забезпечує наступність між дошкіллям і початковою школою.

 

Державний стандарт дошкільної освіти визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років); умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.

Новими складниками Стандарту стали:

  • цінності дошкільної освіти;
  • базові принципи реалізації стандартів дошкільної освіти;
  • умови реалізації Базового компонента дошкільної освіти;
  • відповідальність сім’ї за розвиток дитини;
  • взаємодія закладів дошкільної освіти з родинами дітей як учасниками освітнього процесу;
  • педагог/вихователь як фахівець, який стимулює процесс розвитку дитини;
  • зміст та організація освітнього процесу;
  • розвивальне освітнє середовище закладу дошкільної освіти;
  • наступність між дошкільною та початковою освітою в реалізації перспектив розвитку дитини;
  • обов’язки суспільства/громади в забезпеченні доступної та якісної дошкільної освіти;
  • становлення компетентностей дитини в умовах закладу дошкільної освіти.

 

Важливим аспектом оновленого Базового компоненту дошкільної освіти є забезпечення наступності між дошкільною та шкільною освітою, що простежується через:

  • узгодженість та цільову єдність в розвитку дитини на етапах дошкільної та початкової освіти;
  • спільність для дошкільної та початкової освіти принципів, підходів, намірів, провідних видів діяльності, що забезпечують розвиток дитини;
  • використання форм та методів педагогічної роботи, які відповідають віковим закономірностям розвитку дитини;
  • послідовне збагачення та формування компетентностей дитини дошкільного та молодшого шкільного віку як результатів освіти.


 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано