Семінар для заступників директорів з навчально-виховної роботи та вчителів початкових класів «Запровадження системи формувального оцінювання учнів початкових класів в умовах Нової української школи: від теорії до практики»
Концепція Нової української школи внесла нові погляди на оцінювання результатів навчання здобувачів освіти. Формувальне оцінювання допомагає відстежувати особистісний розвиток учня/учениці й хід опанування здобувачами освіти навчального досвіду як основи компетентності.
Педагог, який володіє високим рівнем культури оцінювальної діяльності, на основі глибоких, усвідомлених, системних психолого-педагогічних, нормативних знань здійснює обґрунтовану й доцільну діяльність.
З метою розвитку професійної компетентності заступників директорів з навчально-виховної роботи та вчителів початкових класів 02.03.2021 на базі Вербівської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся семінар «Запровадження системи формувального оцінювання учнів початкових класів в умовах Нової української школи: від теорії до практики».
Нікуліна А.В., директор школи, вчитель-методист, розкрила теоретичні та методичні аспекти формувального оцінювання.
Устиченко Н.М., вчитель початкових класів, старший вчитель, на прикладі уроку розвитку зв’язного мовлення в 3 класі продемонструвала впровадження формувального оцінювання в освітній процес.
Набуті знання та практичні навички допоможуть сформувати культуру оцінювальної діяльності педагогів Балаклійщини.