Сучасний учитель як провідник змін у контексті Концепції Нової української школи
20 травня 2021 року відбулося онлайн-засідання районного методичного об’єднання вчителів 2 класів початкової ланки, на якому обговорено тему «Сучасний учитель як провідник змін у контексті Концепції Нової української школи».
Завдання методичних посиденьок - визначити, як працювати в різних умовах сучасному вчителю. Бо вчити, як п'ять років тому, не тільки не можна, але вже і не вийде. Необхідно переосмислити сутність соціальної й професійної місії вчителя. Сьогодні критеріями професійної компетентності є здатність творчо працювати, приймати нестандартні рішення, уникати шаблонів і стереотипів, уміння володіти ІКТ не тільки з метою використання їх на уроках для навчання учнів, але й використовувати нові ІКТ з метою удосконалення своєї педагогічної майстерності.
Керівником методичного об′єднання Чорнойван І.В. був наданий звіт про підсумки роботи РМО у 2020/2021 н.р.
Розглядались такі питання
1. «Професійна мобільність педагога : чому треба вчитися і змінюватися все життя? Дистанційне навчання – виклик українській школі та перевірка її на сучасність».
2. Формувальне оцінювання. Оцінювання дитини VS оцінювання для дитини. 3. Про порядок закінчення 2020-2021 навчального року .
4. Інструкція з ведення класного журналу.
Засідання пройшло в дружній та робочій обстановці. І, хоча члени РМО досвідчені педагоги, кожен дізнався щось нове, поповнив свою методичну скарбничку.