A A A K K K
людям з порушенням зору


Центр професійного розвитку педагогічних працівників

Балаклійської міської ради Харківської області

Всеукраїнський олімпійський урок та Олімпійський тиждень – 2021

З метою популяризації спорту, здорового способу життя та розвитку Олімпійського руху в Україні в закладах загальної середньої освіти Балаклійської громади відбулось відкриття Олімпійського тижня. Він розпочався проведенням Олімпійського уроку, олімпійських флешмобів «Олімпійськими шляхами до здорового майбутнього», «Ми - майбутні олімпійці».

10:11 17.09.2021

Про методичні студії для вчителів

31.08.2021 в рамках серпневого педагогічного тижня в online-режимі проведено методичні студії для вчителів-предметників Балаклійської, Донецької, Савинської територіальних громад. Обговорювана інформація була змістовною та інформативною. За результатами засідань всі учасники отримали рекомендації та завдання на 2021-2022 навчальний рік.

15:03 31.08.2021

Серпнева педагогічна конференція Балаклійської міської ради

Сьогодні 30 серпня 2021 року у Балаклійському Будинку культури відбулася перша серпнева педагогічна конференція  працівників закладів освіти Балаклійської територіальної громади «Тенденції розвитку сучасної освіти: готовність  до нового 2021/2022 навчального року».

14:59 31.08.2021

Діяльність закладів дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році

Базовий компонент дошкільної освіти, безпечний освітній процес, безбар’єрний простір, харчування для дошкільнят, підвищення кваліфікації педагогів. Про ці та інші питання діяльності дитсадків йдеться в листі Міністерства освіти і науки України від 10.08.2021 № 1/9-406 «Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році».

16:33 12.08.2021

УДОСКОНАЛЕНО ОРГАНІЗАЦІЮ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

      28 липня 2021 року внесено до постанови Кабінету Міністрів «Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти»:    упровадження диференційованого підходу до забезпечення підтримки дітей з особливими освітніми потребами (ООП), затвердження нової форми індивідуальної програми розвитку та визначення рівнів підтримки в освітньому процесі дітей під час інклюзивного навчання.  Попередній Порядок організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти (ЗДО) потребував удосконалення. Зміни в оновленому Порядку організації інклюзивного навчання в ЗДО спрямовані на індивідуалізацію освітнього процесу для дошкільнят з особливими освітніми потребами та допомогу в підтримці кожної дитини у відповідності до її потреб.         З-поміж змін – запроваджено 5 рівнів підтримки: від труднощів І ступеня прояву (незначні чи поодинокі) у дітей, яким надаватиметься підтримка першого рівня (визначається та надається у закладі освіти), до труднощів V, найтяжчого ступеня прояву, тобто дітям надаватиметься підтримка другого - п’ятого рівня (визначається фахівцями ІРЦ та зазначається у Висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини).        Як і в попередній редакції постанови, кількість дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах має становити не більше трьох осіб. Проте кількість дітей з ООП тепер визначається за рівнями підтримки:  не більше однієї дитини, яка потребує четвертого чи п’ятого рівня підтримки; не більше двох дітей, які потребують третього рівня підтримки;  не більше трьох дітей, які потребують другого рівня підтримки.         Якщо інформація про рівень підтримки, якої потребує дитина, не міститься у висновку ІРЦ, то вона розподіляється у групу закладу дошкільної освіти відповідно до рекомендацій команди психолого-педагогічного супроводу та складності порушень.         Для дошкільнят, труднощі у яких було виявлено під час навчання в закладі дошкільної освіти (їх помітив уважний вихователь, вони незначні і заклад може докласти власних зусиль для їх подолання), за рішенням закладу освіти може надаватись підтримка першого рівня. Для цього за письмовою заявою батьків керівник дитсадка утворює команду психолого-педагогічного супроводу, яка визначає обсяг такої підтримки. Якщо ж зусиль закладу буде недостатньо і дитині потрібна буде спеціальна допомога, заклад рекомендуватиме батькам звернутись до ІРЦ для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.         Для всіх дітей з особливими освітніми потребами, незалежно від визначеного рівня підтримки, команда психолого-педагогічного супроводу складає індивідуальну програму розвитку, а для тих дошкільнят, які цього потребують, – індивідуальний навчальний план. Зазначено, що діти з ООП здобувають дошкільну освіту відповідно до державного стандарту дошкільної освіти як і всі діти, проте за допомогою найбільш прийнятних методів, що враховують їхні потреби та можливості.

17:54 05.08.2021

Як створити недискримінаційне середовище у школі: покрокова інструкція для директора

Забезпечення рівного доступу до освіти і неупередженого ставлення до всіх дітей — такі ж важливі завдання директора школи, як і забезпечення якості освітньої діяльності школи. Принцип інклюзивності та справедливості в освіті передбачає, що всі діти повинні мати доступ до освітніх можливостей, що сприятиме досягненню ними кращих результатів у навчанні незалежно від статі, національності або достатку, освіти чи професії їхніх батьків. Що таке дискримінація та як її виявити? Дискримінація — це ситуація, коли дитина чи група дітей за певними ознаками (інвалідність, місце проживання, добробут родини, стать, віра тощо) обмежується у користуванні правами, послугами, свободами без обґрунтованих правомірних причин. Прикладом прямої дискримінації може бути різниця у ставленні до різних груп дітей протягом навчання: від кого очікують і стимулюють до більших успіхів, скажімо, в математиці, кого вважають менш здібними, кого готові більше заохочувати, підтримувати тощо. Якщо пряма дискримінація більшості людей зазвичай очевидна, оскільки полягає у менш прихильному ставленні, то з непрямою дискримінацією складніше. Непряма дискримінація проявляється через формально нейтральні правила, норми, критерії чи практику, коли певна людина або група людей опиняється у невигідному становищі порівняно з іншими, або отримує гірші умови. Прикладом непрямої дискримінації може бути ситуація, коли до школи потрібно прийти у певному одязі, а у окремої групи дітей через фінансовий стан родини немає такої можливості. Поруч із дискримінацією завжди “ходять” упередження — хибні або негативні думки про людину, що складаються наперед, а висновки про її здібності чи нахили робляться лише за певною ознакою. Наприклад, коли про людей ромської національності наперед думають як про нечесних або про дітей певної статі — як про схильних до певних наук, гуманітарних чи природничих.

13:19 04.08.2021

Відлунали випускні свята в садочках

Випускний бал у дитячому садку — це завжди важлива подія, яка стає невід’ємною частиною життя дошкільнят та їхніх батьків. Дітям доводиться розлучатися з хорошими друзями та добрими й улюбленими вихователями. Та це не день для смутку, а велика подія, бо випуск — це маленька сходинка до нового життя. І тому випускне свято завжди особливе.

09:09 02.06.2021

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано